donderdag 15 oktober 2015

KvK perikelen

Monty Python dead parrot
Of ik soms mijn bedrijf wilde beveiligen. Origineel was het wel, meestal zijn het energiebedrijven die bellen. Uit pure vermoeidheid heb ik gezegd dat ik een witwas praktijk had en dat ik alleen maar bij de kamer van koophandel stond in geschreven zodat het legitiem leek.
‘Oh, tja, dat kunnen wij niet opmaken uit de informatie die ons wordt verstrekt.’
‘Mooi, dan is het dus afdoende beveiligd, goedemiddag.’
Ik vind de kamer van koophandel maar een vreemd instituut. Tot voor kort kostte het geld en het enige wat ik er ooit van gemerkt heb is dat commerciƫle bedrijven je lastig vallen en dat mijn adres via google te vinden is. Ik heb nog geprobeerd dat te veranderen naar het eiland pampus, maar daar trappen ze niet in. Er is wel iets fout gegaan want nu blijk ik een dierenwinkel te hebben. Ook daar ben ik al eens over gebeld, dit keer door een meisje die iets wilde weten over cavia's. Je adres van google wissen is helaas niet mogelijk.