zaterdag 15 januari 2011

Kruimels





Oke, het is zover. Na lang wikken en wegen ben ik het toch met Julian Assange eens dat de wereld waarschijnlijk beter af zal zijn met meer transparantie. Daarom openbaar ik hierbij de GroningerKoekileaks!

Liesbeth (met netwerkkriebels) tegen de lieve G:  Ik zou eigenlijk met die mensen daar verderop willen praten, maar ja, ik zit met een goede vriendin aan de bar.

Rob tegen de Lieve G: wat ben jij dik geworden zeg, nee ik meen het serieus, ik dacht eerst dat je zwanger was, maar het staat je goed hoor, je bent nu beter in verhouding.

Marthe: Ja nee, als Rob dat zegt, dan meent hij dat ook.

Angilicki (Griekse uitwisselingsstudent): Floris is coming back, isn´t it fantastic, soon we will all be together again.

Anneke: Ik heb nog maar vijf euro voor deze week, maar die ben ik net verloren…

Anneke: ik heb een boete van 275 euro bij de bibliotheek, op mijn boeken.

De lieve G: Ik heb een hekel aan apen of mensen die apen nadoen.

Elke tegen onbekend persoon, waarschijnlijk de lieve G: Dat vind ik nou zo leuk aan jou, jij bent zo lekker menselijk.

Anneke:   Ik heb de hele week alleen maar bonen gegeten.

Elke tegen waarschijnlijk Peter Michiel: wat zie jij eruit als een foute Duitser.

Peter Michiel: Ik heb blaas- en teelbalkanker

Anneke: Ze hebben net de hele petit tam tam (Afrikaans lokaaltje opgezet door witten met gevoel voor negers) aan gort geslagen, er staat geen steen meer op de andere.

Daniel: Als je een kamer in Amsterdam weet dan moet je dat zeggen, want als Julia begin september geen woonruimte heeft moet ze terug naar Duitsland en zie ik haar dus nooit meer.

Bram: Ik merk ineens dat ik hier een beetje zit te liegen.

Hub Hermans (links activistisch roerganger grote inspirator voor Tanja Nijmeijer om naar Colombia te gaan, not) tegen de Lieve G : je begint ook steeds meer op Penelope te lijken (kan geïnterpreteerd worden als het aanzetten tot haat)

Bram tegen de Lieve G: luister, als je ongelukkig wordt van het werk dat je doet moet je dat niet op mij afreageren.

Peter Michiel: Ik heb net een audi tt gekocht.

Anneke: ….en plotseling had ik een naakte Boeba in bed.

De lieve G: moeten we dit jaar nu wel of juist niet naar New York?

Liesbeth: Ik zou als vegetariër beledigd zijn wanneer in de supermarkt sojaproducten worden aangeboden die op vleeswaren lijken, maar ik ben dan ook geen vegetariër.

De lieve G: Ja dat vind ik ook.

Liesbeth: Ik vind, als vegetariër walg je van alles wat met vlees te maken heeft en dus ook op vlees lijkt.

De lieve G:Je kan ook je eigen schaap slachten, dan ken je ook de oorsprong van het product, heb je er goed voor gezorgd en hoef je dus geen vegetarier meer te worden.

Peter Michiel: Hoe kwam sinterklaas in de tweede wereldoorlog eigenlijk in Nederland?

Bram: met “Das stohmbot”

De lieve G: Dat was grappig dat ie zei van, dan moet je een beetje bij de info balie gaan vragen.

Bram: nou G…je moet die allochtonen niet leuker maken dan dat ze zijn.

Peter Michiel: Ik heb MS wist je dat eigenlijk al?