donderdag 17 mei 2012

Bio-pic


Gevulde Paprika 
Vanavond heb ik gegeten bij een meisje met de naam Cecile. Paprika’s gevuld met rijst en tonijn en een beetje roomkaas. Het was nog lekker ook. Ik ken Cecile helemaal niet, ze zat vandaag toevallig bij ons op kantoor. Cecile kent Jose want Jose is bevriend met de Mexicaanse huisgenoot van Cecile. Jose zou bij mij komen eten, maar ik had geen eten in huis omdat ik er geen rekening mee had gehouden dat op hemelvaart de winkels dicht zouden zijn. Cecile heeft ons toen uitgenodigd bij haar thuis. De Mexicaanse vriendin was er ook en ook nog een Oostenrijker en we hebben dus gevulde paprika’s gegeten, wat me op de een of andere manier melancholisch stemde. Gevulde paprika’s doen denken aan de tijd dat ik studeerde. De gevulde paprika is chique eten, als je jong bent.   
Het was heel gezellig. Later is iedereen naar de bio-pic over Bob Marley gegaan. Ik heb toen afscheid genomen van Cecile en de rest want je moet de melancholie niet overdrijven en  ik wilde nog wat werken.