donderdag 23 februari 2012

Vergaderen

 
Als het even kan probeer ik vergaderingen te clusteren. Vanmorgen was ik op een studio bij het nieuwe kerkhof in Groningen om te praten over een boek van twee fotografen dat gaat over de stadsrand.  Vanmiddag heb ik met mijn snelwegcollega vergaderd bij Studium Generale om te praten over een talkshow in juni met de titel ‘De wetenschap draait door’.  De vraag was of we het ook de snelweg aan ‘healthy aging’  konden koppelen. ‘Wij kunnen alles,’ zeiden we daar op. Nu zit ik in de kroeg een vergadering voor te bereiden voor morgen met mensen van Noorderzon, een festival met theater en consumpties, waar we als vuilnisman gaan werken. Niet dat ik denigrerend wil zijn over vuilnismannen, maar we denken dat we morgen beter zullen presteren als we nu wat langer vergaderen.