donderdag 31 maart 2011

Couch Surfen





Ik heb couch-surfende ouders. Strikt genomen couch-surfen ze alleen bij mij. Mijn vader
net iets vaker dan mijn moeder omdat hij veel in Delft moet zijn. Via mijn website weten ze of ik in Den Haag ben of elders. Maar het couch-surfen kan altijd doorgaan, ook al ben ik zelf niet thuis. Ze hebben de sleutel. Vandaag heb ik zelf een couch-surf verzoek de deur uitgedaan om over twee weken in Milaan te logeren. Voor de zekerheid heb ik mijn eigen account wat vriendelijker gemaakt op de couchsurfwebsite. Ik heb een wat ambivalente verhouding tot couch-surfen, met name omdat het me nog nooit gelukt is iets te regelen via die site. Daarom had ik uit protest achter mijn naam gezet dat er bij mij ook niks te halen viel.  Ik werk thuis en daarom kan ik eigenlijk geen logees gebruiken. Behalve mijn ouders natuurlijk, maar ik mag ook bij hun couch-surfen dus dat klopt ook.