vrijdag 10 december 2010

Tips


Inmiddels wordt er weer volop nagedacht over wat er nou weer met oud en nieuw moet gebeuren. Ieder jaar neem ik me  voor om mezelf op te sluiten in huis en niets te doen en ieder jaar denk ik op het laatste moment toch weer dat ik iets moet, iets met gezelligheid of de grens over. Dat laatste denken er wel meer. Uit twee verschillende hoeken heb ik bijvoorbeeld gehoord dat mensen voornemens zijn om naar Dubai te vliegen. Hoe ze erbij komen weet ik niet, maar van ten minste 1 partij weet ik al dat het ondanks het economisch getij veel te duur is om daarheen te vliegen. Ik hoor altijd van anderen dat ze uitgenodigd zijn om oud en nieuw te vieren bij vrienden in de bergen. Dat is mij nog nooit overkomen. Misschien is het ook wel helemaal niets aan. maar de isolatie spreekt in elk geval tot de verbeelding. Als iemand nog iets weet, horen we het graag.