maandag 13 december 2010

Vervliegen

Ik dacht vandaag te bloggen over Belgische architecten die minder last hebben van de crisis dan de
Nederlandse architecten omdat de Belgen van oudsher al particuliere opdrachtgevers hadden en de Nederalnders over het algemeen vinex wijken bouwen. De tijd van vinex is een beetje voorbij en dus hebben de Nederlanders geen werk.  Maar de lieve G zei dat ik moest bloggen over mijn gehik. Ik hik dus vrij vaak. Dat komt waarschijnlijk door gulzigheid. Er gaan hele sloten zuurstof mee naar binnen als ik eet. De lieve G ergert zich kapot aan dat hikken en dat is terecht natuurlijk. Maar hoe bewust ik ook kauw, er komt altijd wel een boertje of een hik opzetten. Bij deze heb ik er publiekelijk melding van gemaakt. De Belgen schijnen sinds de crisis en het gedoe met Fortis alleen maar meer gaan bouwen. Wie in stenen investeert heeft ten minste iets  dat niet zo ineens kan vervliegen.