vrijdag 17 december 2010

Reïncarnatie


Mijn nieuwe computer bevalt uitstekend, alleen ligt ie nog niet helemaal lekker in het netwerk van de buren, de afgelopen dagen werd ik er telkens uitgeknikkerd. Daarom kon ik hier geen  melding maken van wat ik allemaal heb meegemaakt. De lieve G verdedigde haar eigen computer door als een kat naar me te blazen. Ook goed, dan wacht ik wel even totdat het allemaal weer wat is opgeklaard. Momenteel doet alles het weer en kan ik melding maken van wat ik allemaal heb meegemaakt. Ten eerste was ik ‘op’ Scheveningen, zoals dat zo mooi heet in de deze streken. Ik ging er heen omdat ik met mijn eigen ogen sneeuw op het strand wilde zien liggen, dat leek me wel spectaculair. En dan was het. Kite surfers schoten met een rotgang op hun snowboards over het strand. Op de parkeerplaats liet iemand zich op een snowboard voortslepen achter een auto en er kwamen ook nog surfers uit het water. De echte mannen. Het water is, wat, zes graden? Vanavond heb ik met S de nieuwste Woody Allen gezien, You will meet a tall dark stranger heet de film en was erg vermakelijk. Het ging over de puinhoop die we er in ons leven van maken en dat het soms maar beter is dat je geloofd in reïncarnatie.