maandag 27 september 2010

Fout

Een vriend wees mij erop dat ik nu definitief opzoek moet naar een nieuwe kapper. 'Mijn Iranier' schijnt zich na definitieve uitzetting te hebben verschanst in zijn kapperszaak en wilde deze pas naar uren onderhandelen met de politie weer verlaten. Wat er precies uit de onderhandelingen is gekomen vermeldt de site niet. Ook is er nogsteeds niets duidelijk over het conflict dat de gemeente had met deze man. Mij werd het ook nooit helemaal helder.Ik weet alleen dat niemand zo goed mijn hoofd en wangen kon masseren na een knip en scheer beurt als hij. In het nieuwsbericht wordt overigens gesproken over een verwarde kapper, maar hij was helemaal niet verward. Dat dit ging gebeuren zag je al van verre aankomen. Hij vroeg zich regelmatig af wat moet ik nu, dan hield hij op met knippen en keek je wanhopig aan in de spiegel. Hij wilde best weg, maar niet voor niets, zei hij altijd. Zie ook deze link voor het nieuwsbericht.

http://www.nu.nl/binnenland/2340622/verwarde-kapper-in-groningen-geeft-zich.html

Vandaag op de terurgreis naar Den Haag per trein heb ik drie kwartier vertraging opgelopen. Er was iets vreemds aan de hand met de verkeerssoftware en daarom werd de trein vanuit Apeldoorn via Delft en Schiedam naar Den Haag geleidt. Ik moest hierdoor aan Ghana denken, dat is ook een land waar veel fout kan gaan, maar wat je er verder ook van kunt zeggen je zult er nooit vertraging oplopen door een fout in de software van de verkeerslichten dan wel verkeerscentrale.