zaterdag 12 juli 2008

Queen of Rubbish


Ik was net bezig met het bevrijden van de Queen of Rubbish toen Jannekke alias Epi Confiant kwam langsgelopen. Ze zei: ”Ik heb vannacht over net zo’n hond gedroomd, ik zei tegen haar kom maar mee, ik weet wel dat je mijn moedertje bent. God, en mijn moeder, dat was ook wel een koningin hoor.”
De koningin van licht erotische literatuur, zo heb ik uit jannekke’s biografie op internet begrepen. Plotseling klonk er luid geschreeuw uit de Javastraat. Een demonstratie van extreem rechts. Die houden er niet van om gefotografeerd te worden zei een agent tegen mij. Raar eigenlijk want ze houden er wel van om een bepaalde boodschap te roepen. Het groepje was overigens zo klein dat het ook om een vrijgezellen avond had kunnen gaan, waarbij iedereen met gekke vlaggen mag zwaaien. Alles kan op vrijgezellen avonden hoorde ik vandaag. Een vriendin van G gaat binnenkort met een groep dames een total make over doen waarbij ondermeer een cursus paaldansen wordt aangeboden en iedereen als prostituee achter een raam op de wallen wordt gefotografeerd. Flirten met een onbewuste droom.