vrijdag 4 november 2011

Billen

 


Maandag interviewde ik Rene Boomkens. Hij vertelde over een reclame campagne in een van New Yorks recent opgekalefaterde wijken. Je kan daar als yup zeer comfortabel wonen in een riant appartement. Maar zo werd er aan toegevoegd: ’with a touch of danger.’ Prachtig; wonen op stand met high quality zwervers en junks in de buurt. Hier wordt reclame gemaakt voor stedelijkheid. Vanavond liep ik door de straat van mijn ouders langs een tattooshop. Ik keek in de etalage en daar lag een kerel met zijn broek op de knieën. Zijn kont werd getatoeëerd. Hier zou je van alles over kunnen vinden, maar ik weet: dit is potentieel een kwaliteit. Mochten mijn ouder hun huis ooit willen verkopen dan kunnen ze dat doen met de volgende reclame tekst:Wonen op loopafstand van het centrum en de mogelijkheid van getatoeëerde billen.