maandag 22 augustus 2011

Zegenen

Ik ben terug in Nederland, dit keer zonder malaria, maar wel met een extra aanslag
op mijn bankrekening omdat het online inchecken niet goed was gegaan. Het is een aantal dagen onduidelijk geweest of ik nog wel kon vertrekken. Aangezien Turkish Airlines tot 6 september volgeboekt was heb ik eieren voor mijn geld gekozen en ben met KLM teruggevlogen naar Amsterdam, alwaar ik direct naar de snelweg ben vertrokken met Melle Smets om nog wat zaken uit te zoeken voor onze tocht aankomende vrijdag (hiervoor kunt u zich nog steeds aanmelden  via bkkc.nl). Vandaag heb ik vier verschillende pastoors gesproken om de bus in te zegenen, allen waren ze hiertoe bereid, maar stuk voor stuk waren ze volgeboekt. Uiteindelijk is een pastoor bereid om even uit de kerk te komen om zijn zegen uit te spreken.  Ik had hem verzekerd dat het maar een paar minuten hoeft te duren, alleen even om veilig op weg te kunnen.