dinsdag 16 augustus 2016

Observatie Beijum: Op bezoek bij een heks

Medium Parabea heeft staar. Gelukkig doet haar derde oog het nog uitstekend. Ze hield mijn hand vast en voelde hoe mijn energie informatie doorgaf. Ze begon te giechelen toen ze de beelden binnenkreeg. Mijn energie maakte haar kennelijk aan het lachen. Parabea sprong op en sprak: ‘Als ik nou tegen jou zeg dat je los moet laten en dat je minder in je hoofd moet zitten, wat zeg je daarop? Jouw dromen kun je waarmaken als je er maar aan toegeeft.’ Daarna moest ze weer een beetje lachen.’ Oh, nee ik zie nu dingen die inderdaad niet kunnen. Tachtig procent van wat je wilt is wel degelijk mogelijk.’
Parabea ging weer op de bank zitten en stak een sigaret op. Door sigaretten kan ze beter aarden, had ze me uitgelegd. 
‘Ik vind het leuk hoe je dat doet,’ zei ik,’ het theatrale bevalt me wel.’
‘Ja,’ zei Parabea,’ anders wordt het zo saai, je moet er wel een beetje een showtje van maken.’