zaterdag 21 september 2013

Frisbee

http://www.ultimaterob.com/wp-content/uploads/2011/11/history-of-ultimate-frisbee.jpg 
Op het leger wordt gekort in Nederland, maar niet op de politie. Al twee dagen lang scheurt de politie in Den Haag rond in Jeeps. Ze zitten lekker in het materieel kan ik je zeggen. Het duurde even voordat ik in de gaten had wat er aan de hand was, maar het ging om de vergeten politicus. Hij hield een toespraakje om te bewijzen dat hij er nog was:  ‘Op 1 januari zet de EU de grenzen wagenwijd open voor alle Bulgaren en Roemenen die in Nederland hun fortuin komen zoeken. Dat wordt de doodsteek voor ons land.’
Erg lang heb ik niet geluisterd. Ik zou namelijk gaan frisbeeën op het strand. Frisbeeën is een van de vele wegen naar verlichting. Bij frisbeeën gaat het erom dat je de frisbee op subtiele wijze bij de ontvangende partij aflevert. Toen het frisbeeën klaar was had ik oogcontact met een moslimvrouw, ze moest lachen omdat mijn broekspijpen nat waren geworden van de zee.