donderdag 1 augustus 2013

Overwinning

http://weblog.shockmedia.nl/wp-content/uploads/2011/01/tafeltennis.jpg 
Vanavond stond in het teken van een legendarische tafeltenniswedstrijd. We hebben vijf sets gespeeld in een hele warme sporthal. Ik was er op gebrand om te winnen en heb geen risico’s genomen. Dat werd mij door mijn tegenstander, de lieve G, kwalijk genomen. Zij heeft op sommige momenten het spel genadeloos afgemaakt met een smash. Toch is het ook een paar keer misgegaan met het smashen. Mijn spel was constanter. Met drie tegen twee sets sleepte ik de overwinning binnen. Dit is het vermelden waard want het is nooit eerder gebeurd. Ik voorzie vanaf heden een eindeloze reeks overwinningen. Er zal ook op regelmatige basis getafeltennist moeten worden. Spoedig zullen ook anderen uitgedaagd worden.